1,365 +4220 -2855
Kudos
#31153 (Top 9.7480%)
| Kudos/dag | 1.34 |
| Kudos/reaguursel | 3.35 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 143 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -207 |
1,365 +4220 -2855
Kudos
#31153 (Top 9.7480%)
| Kudos/dag | 1.34 |
| Kudos/reaguursel | 3.35 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 143 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -207 |
407
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.4 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 54 |
| Reacties per reaguursel | 0.8 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 5 |
| Geregistreerd op | 25-09-2022 |
| Eerste reactie op | 12-09-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
5 kudos 2026-06-25 10:21:11 door Bloembakje op Vliegveld Caracas gesloten
donder op
1 kudos 2026-06-24 20:57:24 door Gaatieklagen op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
@groenteman | 24-06-26 | 17:53: Die "concensus" is al keer op keer bewezen niks van te kloppen.
Degenen die zich uitspreken worden de mond gesnoerd, ontslagen en zelfs met de dood bedreigd.
Lees dit artikel maar eens: https://www.climategate.nl/202...
0 kudos 2026-06-24 17:49:59 door Ripper69 op Kids moeten toch op tijd naar school?
@Voornietskomtdezonop | 24-06-26 | 12:48: griffo, refo, knikker. Er zullen er vast meer zijn. Jij woont vast niet in een sgp gemeente :)
-1 kudos 2026-06-24 15:53:28 door groenteman op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Het versterkte broeikaseffect is eigenlijk al 50 jaar undebated binnen de wetenschap (>95% consensus). Als dat bullshit was en alleen maar voor het verdienmodel waren er lang meer profs opgestaan om dat te ontzenuwen. De ontkenners met een wetenschappelijke achtergrond zijn veelal emeritus en niet uit een relevant domein.
0 kudos 2026-06-24 10:48:15 door Voornietskomtdezonop op Kids moeten toch op tijd naar school?
Griffo wattes?
1 kudos 2026-06-22 16:21:43 door bees-t- op Mea Culpa Thijs Römer
@Sepje | 22-06-26 | 15:11: precies, het slachtoffer krijgt namelijk geen tweede kans en is voor het leven getekend. En daar helpt geen therapie voor(althans maar gedeeltelijk)
1 kudos 2026-06-22 13:11:42 door Sepje op Mea Culpa Thijs Römer
Alles goed verders? Jij hebt zeker nog nooit een slachtoffer van dichtbij meegemaakt. Dan praat je wel anders. Zedendelinquenten in welke vorm dan ook hebben in.mijn ogen geen recht op een tweede kans.Ook dat gezeik van ja maar hij heeft zijn straf uitgezeten. Mag het niet horen. Zedendelinquenten en pedo's in het bijzonder hebben maar een plek op deze aarde en dat is 2 meter onder de grond
0 kudos 2026-06-22 12:40:41 door Pieter Kwaal op Mea Culpa Thijs Römer
@Kreezielepiet | 22-06-26 | 13:26: ook aan u de rechter heeft geoordeeld, het OM n.a.w. de boel opgeblazen en de man heeft zijn straf uitgezeten. Wedden dat ik bij jou iets ga vinden. je kan een grote b..e..k hebben maar uiteindelijk heeft iedereen wel eens iets strafbaars gedaan. Niet voor niets 55% van de bevolking een notering in het strafregister.
0 kudos 2026-06-22 11:41:14 door TeringWatEenGezeik op Mea Culpa Thijs Römer
@Ariverjetski | 22-06-26 | 13:23: Ik niet. Mensen die 10km te hard reden hebben familie van mij dood gereden.
1 kudos 2026-06-22 11:26:30 door Kreezielepiet op Mea Culpa Thijs Römer
Voor iemand die niet wil oordelen, heb je wel veel woorden nodig. En blijkbaar ook stront in je kop, dat dit zo verzint.
4 kudos 2026-06-22 11:23:49 door Ariverjetski op Mea Culpa Thijs Römer
Persoonlijk maak ik wel onderscheid tussen mensen die 10 km. per uur te hard riiden en pedofilie
1 kudos 2026-06-22 11:21:55 door Kalmaanenrap op Boom kappen
Sneuveld? Serieus, hoe krijg je het voor elkaar
0 kudos 2026-06-22 10:42:06 door Flexibessie op Boom kappen
nee die vlamwerper is meer een duits dingetje volgens Hanzzz
1 kudos 2026-06-19 10:39:41 door Farthdater op Motor skipt de file
@henkslaaf | 19-06-26 | 12:04: Dan zou het glas ook heel snel moeten vallen.
0 kudos 2026-06-19 10:07:37 door Zeerover14 op Motor skipt de file
ook als je met gepaste snelheid rijdt kan een onoplettende mongool zn deur opengooien. ik snap niet dat je hier de schuld bij de motorfiets legt.
0 kudos 2026-06-19 10:04:14 door henkslaaf op Motor skipt de file
Dit lijkt me versneld afgespeeld gezien de beweging van de camera.
-1 kudos 2026-06-18 16:22:12 door Het Vragevuur op Feestende Congolezen in Portugal
Ik zou feesten als jij wegging.
0 kudos 2026-06-16 12:27:18 door Schuurm op Kind en hond
@Gendji | 16-06-26 | 13:43: De statistieken die ik ken gaan om absolute getallen.
Van Duitse Herders zijn er veel, dus staan ze sneller hoog op een lijst.
Pitbull is wel een verzamelnaam voor meerdere rassen. Sommige zeggen dat het alleen de Amerikaanse pitbullterriër is. Door ze apart op te nemen in dit soort lijsten komen ze lager uit.
Lijsten horen relatief te zijn.
Een eigenaar moet naast opvoeden ook blijven opletten. Ik kende een Duitse Herder die niet gezond in de kop was. Aangeboren hersen defect. Niet ernstig dus moeilijk op te merken, maar ondanks een goeie opvoeding gevaarlijk met kinderen.
0 kudos 2026-06-16 11:43:09 door Gendji op Kind en hond
Wat een gelul zeg. In de meeste statistieken staat de Duitse Herder op plaats 3. Buiten dat, is elke hond een gevaar zonder de juiste opvoeding, bij kinderen.
Ook zonder opvoeding moet je geen enkele hond alleen laten met kinderen. Kinderen op bezoek, krijgen ruzie, hond verdedigd zijn "familie" en je hebt een probleem.
Heeft niks met het ras van de hond te maken.
Zelf twee Pitbulls gehad en dat waren goedzakken. Draaiden zich zelfs om en liepen weg als anderen honden agressief deden.
Heeft alles te maken met hoe jij ze opvoedt en hoe jij als baasje reageert.
2 kudos 2026-06-16 10:00:06 door Uhoortnogvanons op Kind en hond
Wat een hoop facebookexperts hier. Mijn hemel.
3 kudos 2026-06-16 09:26:08 door Pieter Kwaal op Kind en hond
@groenteman | 16-06-26 | 10:32: inderdaad, maar er staat nergens dat je je kind niet bij de hond of hond niet bij een kind mag laten als je er bij bent. Even lezen. Maar Herders zijn in de regel echt geen probleem. De eigenaar is vaak het probleem. De meeste honden geven onvoorwaardelijke liefde. Helaas vallen vechthonden of noem het compensatiehonden daarbuiten. Die zal je nooit kunnen vertrouwen als baasje. En als de baas ze al niet kan vertrouwen, wie dan wel? Trouwens honden hebben ruimte en natuur nodig. Die moet je ook niet op een flatje of appartement 5 of 10 hoog in de stad houden. Zo is het ook met katten. Een paar slangen of kakkerlakken kan je gerust in de stad houden.
3 kudos 2026-06-16 08:47:18 door Wakemeister op Kind en hond
@groenteman | 16-06-26 | 10:32: In Duitsland doen ze dat wel, maar da's ook alleen maar doordat ze elkaar dan sneller kunnen verstaan. En in België zie je dat veel met Mechelse herders.
9 kudos 2026-06-16 08:32:36 door groenteman op Kind en hond
Leuk hoor, jouw advies. De meeste experts raden aan om geen enkele hond alleen te laten met een baby, zeker ook geen Duitse herders. Onverwachte situaties kunnen een hond toch plotseling triggeren, bij een baby kan dat meteen fataal zijn.
-17 kudos 2026-06-16 08:13:11 door patatzak2000 op Kind en hond
man schrijf gelijk een boek ga lekker terug naar Facebook
-18 kudos 2026-06-16 07:54:17 door Suzuki op Kind en hond
Als je er geen verstand van hebt, hou dan alstublieft je mond.
1 kudos 2026-06-15 14:17:38 door Pieter Kwaal op Concessies doen
@WoutjeB | 15-06-26 | 12:37: even het wetenschappelijk onderzoek lezen hoe herken je dictaturen. Maar ja dat zal voor vele wel iets te moeilijk zijn, Begrijpelijk lezen is voor vele moeilijk. Maar is echt een goed stukje onderzoek. En om eerlijk te zijn bij mij ook verbazing.
3 kudos 2026-06-15 11:02:52 door Op_vier_wielen op Mega heftige crash op dashcam
Zo over een verdrijvingsvlak wel?
-2 kudos 2026-06-15 10:47:32 door Wateenaccountnaamzeg op Concessies doen
Tja roeptoeteren kan iedereen, verder zijn wereldwijd de definities van links en rechts nogal vloeibaar. Maar ik ben ook zeer benieuwd uit welke fuik deze uitspraak komt.
3 kudos 2026-06-15 10:46:02 door ff29 op Concessies doen
@kutjekutjekutje | 15-06-26 | 12:32: Pieter heeft wel een punt...het begon vaak vanuit een socialistisch ideaal
-2 kudos 2026-06-15 10:37:38 door WoutjeB op Concessies doen
Bron?
-4 kudos 2026-06-15 10:32:26 door kutjekutjekutje op Concessies doen
Je kunt beter eerst onderzoek doen, en daarna een comment plaatsen
2 kudos 2026-06-05 13:54:50 door dedodododedadada op Niet naar links kunnen en mogen en toch gewoon doen.
Wat een rare reactie. Na 3 seconden of 50 meter verder ben je al een linksplakker. Dat vindt men wel vaker hiero. Niet iedereen staat altijd maar te wachten alsof ie op poleposition staat. En had ie daar naar rechts gekund? Nee, daar zat een Golf die niet verder kijkt dan zijn neus lang is.
5 kudos 2026-06-05 13:03:36 door Vinking op Moeder is alert
Geen autorijden?
5 kudos 2026-06-05 12:25:38 door IkGooiMetStenen op Moeder is alert
Geen idee waar jij Spanjaarden ziet, maar dit is in Griekenland. Dus als die bestuurder uit Spanje komt heeft hij een behoorlijk eind gereden en kan die toch aardig autorijden.
2 kudos 2026-06-03 16:35:33 door BilnaadKameraad op Dashboard van de dag
@redthehaghue | 03-06-26 | 11:38: Guatemala
3 kudos 2026-06-03 09:38:35 door redthehaghue op Dashboard van de dag
Mexico, lijkt meer een poging tot een overval.
-3 kudos 2026-06-03 09:01:23 door lancyyyy op Dashboard van de dag
Dit is de rondweg bij Luik toch?
0 kudos 2026-05-29 14:14:44 door DeSerafijn op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
'Het regime', haha jij bent al zo hard af op dat punt in je verhaal.
3 kudos 2026-05-29 10:15:15 door Wateenaccountnaamzeg op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Je bent vooral knettergek als je oud genoeg bent om hier te reageren maar werkelijk nog steeds niks van onze democratie begrijpt.
1 kudos 2026-05-29 08:53:40 door creamandchiveschips op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Zou wel makkelijk zijn als de politie zo werkt. Oud en nieuw teveel geweld? Nou dan had de overheid alcohol maar moeten verbieden dus we blijven thuis die avond.
8 kudos 2026-05-29 08:53:23 door Kingpin_Bossman op Trucker brakechecken
Geen idee waarom dit in de min staat maar het klopt helemaal
4 kudos 2026-05-26 14:22:32 door altijdneutraal op Scheermesjesdief
Blijkbaar willen we dat met het huidige stemgedrag
5 kudos 2026-05-26 13:16:09 door A.tractie op Wielrenner met warrrrme worst heeft paniek
Wielrenners zijn niet lui, het zijn kutlui*.
-1 kudos 2026-05-21 17:22:14 door Wateenaccountnaamzeg op Sky Melia hotel in Barcelona beklimmen
Zijn er nog filmpjes hier waarbij het niet over migratie moet gaan in de reacties? Man wat ben ik dit gejank inmiddels zat zeg.
8 kudos 2026-05-19 10:03:33 door Cesare Lombroso op Ik ben een verkeersregelaar joh idioot!
Het IQ van de regelaar heeft niks met de regels te maken. Als de verkeersregelaar stop zegt, moet jij stoppen.
0 kudos 2026-05-19 09:47:44 door Nordic_Stalker op Met je cabriolet door de regen
Boven de 40-50 km/h is al voldoende.
Vaak genoeg meegemaakt (Sunbeam Alpine, Triumph Spitfire, Audi 80 Cabriolet, Peugeot 206 CC, Mazda MX5 en Ford Thunderbird 55).
1 kudos 2026-05-19 07:33:19 door danny_33us op Beetje stroom in de morgen
Aandacht afleiden. Daarom wordt de politie ook aangeleerd luid te schreeuwen tegen een verdachte, de verdachte zal zich dan concentreren op de schreeuwende politieman ipv op omstaanders, mogelijke vluchtroute, of andere politiemannen die langs achteren de verdachte benaderen
27 kudos 2026-05-19 07:23:27 door BenzMog op Ik ben een verkeersregelaar joh idioot!
Gelukkig laat jij je intellect zien hier, bah.
Als je al last hebt van ergernissen omdat er verkeersregelaars aan het werk zijn, denk dan eens na dat zij niet besloten hebben dat daar gewerkt moet worden. Idioot.
11 kudos 2026-05-18 10:35:18 door ShakespeareanTragedy op Beetje stroom in de morgen
Tuurlijk joh. Als je helemaal zen ontspannen bent, doet zo'n taser niks. Daarom zijn ze ook geel, zodat mensen zich rotschrikken als ze een taser zien en dan, bam! Komt die klap. Man man man.
-12 kudos 2026-05-18 10:25:07 door LuipZap op Beetje stroom in de morgen
Ze hadden al kunnen schieten voor de sirene. Tasers werken het beste wanneer je schrikt en daardoor veel spieren aanspant.